Kerkapp voor de hervormde gemeente Katwijk aan zee

Sinds 20 november 2022 is onze kerkapp officieel in gebruik en te downloaden. Op deze pagina vindt u meer informatie over het gebruik van de app en hoe u deze kunt downloaden. Deze pagina zal regelmatig bijgewerkt worden. Dus hou deze pagina in de gaten! Heeft u tips of ideeën, mail dan naar info.kerkapp@hervormdkatwijk.nl

Voor uw eerste stappen in de kerkapp, klik dan op deze link

Gedragscode voor het gebruik van de app:
Om het gebruik van onze kerkapp voor iedereen aangenaam te houden is er een beknopte gedragscode opgesteld. Deze is hier te vinden.

Privacy bij gebruik van de app:
U heeft zelf controle over uw persoonlijke informatie in de app. Dit doet u door zelf te kiezen welke gegevens u aan uw profiel toevoegt. Alle gegevens die u toevoegt aan uw profiel zijn alleen door kerkleden te zien die goedgekeurd zijn door de app beheerders.
Wanneer u een account registreert bent u verplicht een voornaam, achternaam, e-mailadres en profielfoto toe te voegen. Deze gegevens zijn zichtbaar voor iedereen met een goedgekeurd account.

Aanmaken groepen:
Als gebruiker heeft u de mogelijkheid om een groep aan te maken. Om het e.e.a. beheersbaar te houden zouden we u willen vragen om niet zelf een groep aan te maken, maar dit te doen door dit formulier in te vullen om een groep aan te vragen.

Groepen die niet via dit formulier worden aangevraagd zullen verwijderd worden. Bij vragen kunt mailen naar info.kerkapp@hervormdkatwijk.nl

Hoe word ik lid van een bestaande groep:
Er zijn al meerdere groepen actief in de app waarvoor je je kunt aanmelden. Klik op de "ontdek" knop in de app om deze te zien. Klik hier voor meer informatie.

Geven via de kerkapp

collecte via de kerkapp