De kerkbode van de hervormde gemeente te Katwijk aan Zee draagt de naam "Om de Oude Kerk". Het kerkblad verschijnt wekelijks en alle 8 de wijken verzorgen een wijkbericht. Daarnaast staan er berichten in van de Centrale Gemeente en van de jeugdvereningen. Er is ook ruimte in het kerkblad voor familieadvertenties.

De predikanten van de verschillende wijken vormen samen de redactie.
Eindredacteur is mw. M.H. Guijt - Guijt.
Telefoon 071-4078794, e-mailadres: kbkatwijk@hotmail.com

Nieuwe abonnees, verhuizingen & klachten

Mededelingen met betrekking tot nieuwe abonnees, een verhuizing of een klacht kunt u achterlaten op het kerkelijk bureau aan de Voorstraat, telefoon 071-4012380. Een email kan ook, e-mailadres: kerkelijk.bureau@hgkatwijk.nl

Bezorging

De kerkbode kan tot en met vrijdag 19.00 uur bezorgd worden. Indien u de kerkbode dan niet in huis hebt, dan kunt u zaterdagmorgen tussen 09.00 en 10.00 uur bellen naar 06 422 74 273 of 071 407 87 94. Voor Hoornes en Rijnsoever belt u met 06 125 20 995. De kerkbode wordt dan alsnog op zaterdag bezorgd.

Abonnementen

De prijs van een jaarabonnement voor hen die in Katwijk aan Zee en in Katwijk aan de Rijn wonen bedraagt € 37,-- per jaar bij automatische incasso en € 38,50 zonder automatische incasso. De prijs van een postabonnement bedraagt € 155,-- per jaar bij automatische incasso en € 156,50 zonder automatische incasso.

Advertenties

De familieadvertentie kunt u mailen naar omdeoudekerk@gmail.com
Vergeet u daarbij niet uw naam en adres te vermelden, dit is nodig voor de te versturen factuur.
De prijs van een familieadvertentie is 0,90 euro per mm.

Heeft u vragen over bedrijfsadvertenties, dan kunt u uw vraag sturen naar bedrijfsadvertentie.odok@gmail.com
Hierna zal er contact met u worden opgenomen.