Hartelijk welkom op de site van de wijkgemeente Maranatha.
Graag informeren wij u als gemeentelid of geïnteresseerde bezoeker over onze wijkgemeente en al onze activiteiten.

De term "Maranatha" werd gebruikt door de eerste christenen (1 Corinthiërs 16 vers 20) waardoor men elkaar een spoedige terugkomst van de Heere Jezus Christus wenst.

Onze wijkgemeente heeft naast de zondagse samenkomsten diverse door de weekse activiteiten met het oog op opbouw van de gemeente, voor de jeugd, pastoraal, diaconaal en ook missionaire activiteiten.

Sinds juni 2021 is onze wijkgemeente vacant.
Voor de 2e keer in vacaturetijd hebben we ds A.W. van der Plas bereidt gevonden voor het bezoekwerk in de wijk. Stelt u pastorale zorg op prijs, neemt u dan contact op met de scriba.

In september 2023 is de wijk ‘heringedeeld’. Vanaf die datum zijn de kerkenraden van Pniëlwijk en Maranathawijk samengevoegd en hebben we ook te maken met een nieuwe wijkindeling.

Neem even de tijd om de verschillende onderdelen in het navigatiemenu langs te lopen en je daarin te verdiepen, kom gerust langs op zondag of bij één van de bijeenkomsten die u aanspreekt.
U bent hartelijk welkom! De kerk heeft veel te bieden.

Het is onze hoop en gebed dat de site mag bijdragen aan de opbouw van Gods Koninkrijk.

Predikant

Scriba

Harm de Jong
Oesterbank 5
2221 KS Katwijk
E-mailadres (klik op de link om te mailen)

Efeziers 6:13-17

Neem daarom de wapens van God op om weerstand te kunnen bieden op de dag van het kwaad, om goed voorbereid stand te kunnen houden. Houd stand, met de waarheid als gordel om uw heupen, de gerechtigheid als harnas om uw borst, de inzet voor het evangelie van de vrede als sandalen aan uw voeten, en draag bovenal het geloof als schild waarmee u alle brandende pijlen van hem die het kwaad zelf is kunt doven. Draag als helm de verlossing en als zwaard de Geest, dat wil zeggen Gods woorden.