Verenigingen

Jeugdverenigingen
4YOUth Jeugdwerk

Het 4YOUth Jeugdwerk (voorheen CJR) organiseert diverse activiteiten: 4YOUth jongerendiensten, 4YOUth café, 4YOUth kids diensten, kinderkerk, kinderbijbelclub en diverse andere activiteiten voor kinderen, tieners en jongeren.

CJV/YMCA KatwijkVoorstraat 74
2225 ES Katwijk

De YMCA Katwijk (CJV/YMCA) is een plaatselijke afdeling van de wereldwijde organisatie YMCA. De letters YMCA staan voor Young Men’s Christian Association. De YMCA is in 128 landen actief.

HGJVDiverse locaties in Katwijk

Het HGJV organiseert sinds 1952 kerkelijk vormingswerk voor kinderen, tieners en jongeren. Gedurende het verenigingseizoen bezoeken wekelijks ongeveer 800 jongeren (van 6 t/m 25 jaar) onze verenigingen op verschillende locaties in Katwijk.

De MeerpaalPoolster 6
2221 NT Katwijk

Wij zijn een jeugdsoos die zich inzet om jongeren van 12 tot 17 jaar een onderdak te bieden zodat ze op een gezellige en verantwoordelijke manier de avond kunnen doorbrengen.