Geef vandaag voor de Kerk van morgen

De activiteiten in onze gemeente zijn de afgelopen week allemaal weer opgestart. De lopers hebben de enveloppen weer bezorgd en velen zijn digitaal, via e-mail, benaderd voor de Actie Kerkbalans. Zo is ook dit jaar de Actie Kerkbalans weer in volle gang en zijn vele gemeenteleden betrokken.
De actieweken: 15 januari tot en met 26 januari
Komende week worden de enveloppen met de toezeggingen weer opgehaald door de lopers.
Als u zorgt dat de spullen ingevuld klaarliggen is dit wel zo makkelijk.
Wanneer u via de e-mail bent benaderd voor de Actie Kerkbalans, vergeet u dan niet om ook digitaal uw toezegging te doen.

Maar soms gaat er iets niet goed. Twee voorbeelden die ons hebben bereikt:

U heeft uw e-mailadres aan ons doorgegeven maar geen e-mail ontvangen voor de Actie Kerkbalans.

Grote kans dat de e-mail van de Actie Kerkbalans in uw ‘spam-box’ terecht is gekomen. Wanneer u het e-mailbericht ook niet in uw ‘spam-box’ kunt vinden, neem dan contact op met het kerkelijk bureau, tel. 071-4012380.

U heeft voor de Actie Kerkbalans geen envelop ontvangen.

Als u geen e-mailadres aan ons heeft doorgegeven, zou u de envelop Actie Kerkbalans 2024 ontvangen moeten hebben. Heeft u de envelop niet ontvangen, neem dan contact op met het kerkelijk bureau 071-4012380.

Zorg dat de spullen klaarliggen en de toezeggingen digitaal zijn gedaan.

Deze week worden de enveloppen met de toezeggingen weer opgehaald door de lopers. Als u zorgt dat de spullen ingevuld klaarliggen is dit wel zo makkelijk.

Telavond op vrijdagavond 26 januari
Op vrijdagavond 26 januari is de telavond. Op die avond leveren de lopers de opgehaalde enveloppen in. De toezeggingen worden geteld en samen met het digitaal toegezegde bedrag kan een voorlopige stand bepaald worden.
U wordt hartelijk uitgenodigd om even binnen te lopen in Het Anker. Het is altijd een gezellige drukte. Er is koffie en koek en alle gelegenheid om met gemeenteleden en predikanten een praatje te maken.
Met uw aanwezigheid laat u ook blijken dat we als gemeente gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het financieel reilen en zeilen van onze gemeente. Hartelijk welkom!

Hier kunt u de bijbehorende kaart vinden.

College van kerkrentmeesters