Kindernevendiensten Online !

Elke zondag van 9.30 uur tot 10.00 uur is er een livestream-kinderdienst met liedjes, gebed, verhaal
en opdrachten. Deze livestream is te vinden op het YouTube-kanaal van de kinderdienst:
Ook zouden we het leuk vinden als je ons een berichtje stuurt. Dat kan in de chat van dit YouTube-kanaal. Maar je kunt ons bereiken via
de mail en Teams via kinderdienst@hervormdkatwijk.nl.
Je kunt altijd een bericht bij ons achterlaten waar je graag voor wilt bidden of welk liedje je graag wilt zingen.
We hopen dat je zondag om 9.30 uur gaat kijken en we kijken uit naar je bericht!

Kinder(neven)diensten

Tijdens de morgendiensten waarin de confessionele wijken dienst doen wordt er in de volgende kerken kinderkerk (tijdens de hele kerkdienst) en/of kindernevendienst (tijdens een deel van de kerkdienst) gehouden.

Gedurende de corona-crisis kunt u de materialen voor de kindernevendiensten vinden in de agenda!

In de Pnielkerk en het Maranathacentrum worden kindernevendiensten gehouden in twee groepen. Een groep voor groep 1  t/m 4 en een groep voor groep 5 t/m 8 van de basisschool.

Bij de Nieuwe Kerk wordt een kinderkerk gehouden in de zalen van Het Anker voor groep 1 t/m 4 en groep 5 t/m 8 van de basisschool.

Bij de Ichthuskerk is er kindernevendienst voor groep 1 t/m 4 van de basisschool. Kinderen vanaf groep 5 kunnen bij de ingang van de kerk een ‘plankje’ krijgen met puzzels en opdrachten die met het thema van de kerkdienst te maken hebben.

Bij de Oude Kerk kunnen kinderen vanaf 5 jaar bij de ingang van de kerk een ‘plankje’ krijgen met puzzels en opdrachten die met het thema van de kerkdienst te maken hebben.

Klik hier om naar het Paasproject 2020 te gaan.