4YOUth Jeugdwerk (voorheen CJR)  is door de wijkkerkenraden Andreas, Bethel, Ichthus, Rehoboth en Sion in 2003 ingesteld met het oog op de zorg voor de jeugd van de gemeente. Zij draagt samen met het YMCA/CJV-Katwijk verantwoordelijkheid voor het jeugdwerk, vormt de verbinding tussen de kerkenraden en de verschillende vormen van jeugdwerk en heeft een adviserende taak naar de kerkenraden en het CJV-bestuur toe. Bij het werk van de Confessionele Jeugdraad geldt de Bijbel, het woord van God, als hoogste norm en richtsnoer.

De CJR organiseert diverse activiteiten voor de jeugd:

Meer weten over het 4YOUth Jeugdwerk? Neem contact op met:

Mariëlle van der Marel (secretaris)

ZIe ook: 4YOUth samenstelling en contact

Matteus 28:5-6

De engel richtte zich tot de vrouwen en zei: 'Wees niet bang, ik weet dat jullie Jezus, de gekruisigde, zoeken. Hij is niet hier, hij is immers opgestaan, zoals hij gezegd heeft.'