Tijdens de morgendiensten waarin de confessionele wijken dienst doen wordt er in de volgende kerken kinderkerk (tijdens de hele kerkdienst) en/of kindernevendienst (tijdens een deel van de kerkdienst) gehouden.

In de Pnielkerk en het Maranathacentrum worden kindernevendiensten gehouden in twee groepen. Een groep voor groep 1  t/m 4 en een groep voor groep 5 t/m 8 van de basisschool.

Bij de Nieuwe Kerk wordt een kinderkerk gehouden in de zalen van Het Anker voor groep 1 t/m 4 en groep 5 t/m 8 van de basisschool.

Bij de Ichthuskerk is er kindernevendienst voor groep 1 t/m 4 van de basisschool. Kinderen vanaf groep 5 kunnen bij de ingang van de kerk een ‘plankje’ krijgen met puzzels en opdrachten die met het thema van de kerkdienst te maken hebben.

Bij de Oude Kerk kunnen kinderen vanaf 5 jaar bij de ingang van de kerk een ‘plankje’ krijgen met puzzels en opdrachten die met het thema van de kerkdienst te maken hebben.

Matteus 28:5-6

De engel richtte zich tot de vrouwen en zei: 'Wees niet bang, ik weet dat jullie Jezus, de gekruisigde, zoeken. Hij is niet hier, hij is immers opgestaan, zoals hij gezegd heeft.'