Kerkapp officieel in gebruik Publicatiedatum: 15 november 2022

Kerk-app voor de hervormde gemeente Katwijk aan Zee officieel in gebruik

Goedendag beste broeders en zusters,
Enige tijd geleden is er voor onze gemeente een app ontwikkelt die per 20 november 2022 officieel in gebruik is genomen. In deze app is allerlei informatie te vinden over onze kerk. Ontzettend goed en overzichtelijk.

Er zijn al een aantal wijken, clubs en andere groepen uit de gemeente actief in deze app.
Wij willen u en jou aanmoedigen om deze app te downloaden en zo mee te: doen/leven/bidden/bemoedigen enz.

Ook voor de collecte kunt u via de app, anoniem, geven. Dit is voor de kerk, qua kosten, veel gunstiger dan via de givt app.

Als u deze app download en u aanmeldt krijgt u een berichtje dat u even op toestemming moet wachten. Dat klopt!! Kan soms even duren, maar wacht geduldig en u wordt toegevoegd😊

Er wordt gevraagd naar een foto van u, zodat we elkaar kunnen zien, en misschien zelfs  gaan herkennen in de gemeente!

Als u de app opent en links boven op uw scherm de button "ontdekken" aantikt, kunt u ontdekken wie er al actief zijn in de app!

Bij deze dus de oproep: doe mee, en download de app!!!

Meer informatie over het gebruik van de app en hoe u deze kunt downloaden vindt u op deze pagina.