Tweede gemeenteavond. Publicatiedatum: 09 april 2024

Op woensdag 17 april wordt om 20.00 uur de tweede gemeenteavond gehouden over het toekomstig gebruik van de kerkgebouwen.

De input die de werkgroep Gebouwen tijdens de eerste gemeenteavond in november 2023 heeft opgehaald, is verwerkt in een adviesrapport.
Het adviesrapport geeft een aantal mogelijke scenario’s weer voor wat betreft het toekomstig gebruik van de kerkgebouwen. Tijdens de gemeenteavond wordt een presentatie van het rapport gegeven, waarna er gelegenheid is om verduidelijkende vragen te stellen. De vragen en opmerkingen naar aanleiding van de gemeenteavond worden verzameld en toegevoegd aan het adviesrapport dat wordt aangeboden aan het College van Kerkrentmeesters en aan de Algemene Kerkenraad.

Bij de gemeenteavond, die wordt gehouden in het Maranathacentrum, zijn ook leden van de Algemene Kerkenraad en het College van Kerkrentmeesters aanwezig. Uw aanwezigheid wordt op prijs gesteld. Graag vooraf aanmelden via: gemeenteavond.gebouwen@hervormdkatwijk.nl.