Herinneringen Actie Kerkbalans 2024 Publicatiedatum: 18 maart 2024

Geef vandaag voor de Kerk van morgen

De telavond van de Actie Kerkbalans ligt alweer enkele weken achter ons. Sindsdien ging men op het Kerkelijk Bureau verder met de verwerking van de toezeggingen. Velen hebben daarop gereageerd door een bedrag toe te zeggen. Daar zijn wij heel dankbaar voor. Dit neemt niet weg dat wij nog niet van eenieder een toezegging hebben mogen ontvangen. Dat kan diverse redenen hebben, daarom wordt de komende week een ‘nalezing’ gehouden, een spätlese. Nu wordt bij onze oosterburen de spätlese veel gebruikt in het kader van de wijnoogst. De pluk van de druiven die langer aan de wijnstok hebben kunnen rijpen. Zo hopen en bidden wij dat de aanstaande “spätlese” van de Actie Kerkbalans 2024 nog een mooie oogst mag opleveren. Wilt u uw Hervormde Gemeente gedenken wanneer u de herinnering Actie Kerkbalans 2024 van ons ontvangt?

College van kerkrentmeesters