Mannenzangavond met Mannenzangbuffet Publicatiedatum: 21 maart 2023

Op de vrijdagen 14 en 21 april 2023 worden er weer mannenzangavonden gehouden in de Nieuwe kerk. In zalencentrum “Het Anker”, tegenover de Nieuwe Kerk, bieden wij de zangers en bezoekers niet alleen de mogelijkheid om een kopje koffie of thee te gebruiken, maar serveren wij ook een warm en koud ‘Mannenzangbuffet’ voor u.

Wij hebben een heerlijk buffet voor u samengesteld, en dat voor maar € 25,95 p.p.

Vooraf reserveren is wel gewenst! Er zijn geen kosten verbonden aan de reservering.

Voor het reserveren stuurt u een e-mail naar info@zalenverhuurkatwijk.nl met de gegevens van uw contactpersoon, adres, woonplaats, telefoonnummer en het aantal personen die komen eten en hoe laat u ongeveer arriveert.