IWAK Kersttasjesactie 2023 Publicatiedatum: 27 november 2023

IWAK Kersttasjesactie 2023

De Interkerkelijke Werkgroep AZC Katwijk (IWAK) heeft onze gemeente weer gevraagd mee te doen met de Kersttasjesactie en daarvoor doen wij van harte een beroep op uw medewerking.

Het AZC is inmiddels al 15 jaar in Katwijk gevestigd.
Om de bewoners op het AZC te laten merken dat er aan hen gedacht wordt  en om hen een hart onder de riem te steken krijgen alle bewoners elk jaar in de week voor Kerst een tasje, gevuld met lekkernijen. Aan u de vraag om zo’n tasje te vullen met de boodschappen die op het in het tasje bijgevoegde boodschappenlijstje staan. (kosten ongeveer 12 euro).

Wilt u meedoen met de tasjesactie dan kunt u zich opgeven met naam en adres via het volgende email adres: hgtasjesactie@ziggo.nl

Wij zorgen er dan voor dat u een tasje thuis bezorgd krijgt.

De tasjes kunnen gevuld weer ingeleverd worden bij Het Anker tegenover de Nieuwe kerk op zaterdag 16 december tussen 9:30 en 11:30 uur. Op donderdag 21 december worden de tasjes door het IWAK persoonlijk uitgedeeld aan alle bewoners op het AZC.

Er komt een kerstkaartje in namens alle kerken uit Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg. Als u zelf ook graag een persoonlijk kaartje wilt schrijven dan kunt u dat in het tasje doen.

Namens Stichting IWAK danken wij u voor uw medewerking.
PR-Diaconie