Woord van dank

De sprekers van afgelopen zondag danken we hartelijk voor hun goede woorden, de kosters voor hun goede zorgen, de broeders kerkenraad voor hun hartelijk welkom, dominee Tadema voor de bevestigingsdienst, de schoonmaaksters en andere vrijwilligers voor de keurige oplevering van de pastorie, de gasten (onder wie heel wat Urkers die er een lange reis voor over hadden) voor hun komst, de predikanten van binnen en buiten eigen kerkverband voor hun aanwezigheid, en: de organist voor zijn voortreffelijke spel.

De afgelopen weken werden we overladen met kaarten, bloemen en lieve briefjes, vanaf Urk en vanaf Katwijk. Beschamend, we hadden vazen tekort… Ook daarvoor willen we u heel hartelijk danken.

En, ten slotte: hartelijk dank aan de vijf lieve broeders van wijk Sion die zich hebben opgeworpen als taxichauffeur voor onze jongens, totdat het leerlingenvervoer eindelijk geregeld zal zijn… Wie heeft dat nou? Geen leerlingenvervoer, maar ouderlingenvervoer!

- ds G. van Zanden

Een bijzondere dank voor onze steun en toeverlaat br. Bram Barnhoorn (en zo houden we het ook nog maar een tijdje). Ook hem danken we van harte voor alles wat hij en zijn vrouw de afgelopen tijd voor ons gedaan heeft!

Door: dr. G. van Zanden
Matteus 28:5-6

De engel richtte zich tot de vrouwen en zei: 'Wees niet bang, ik weet dat jullie Jezus, de gekruisigde, zoeken. Hij is niet hier, hij is immers opgestaan, zoals hij gezegd heeft.'