Proefgeloven Publicatiedatum: 01 juni 2022

Proefgeloven

De uitdrukking komt van journalist/publicist Stephan Sanders. Na jaren keerde hij terug naar de kerk. Een herintreder, zeg maar. In eerste instantie op proef. ‘Eens zien wat ervan komt’, schrijft hij in een van zijn columns. ‘Niks definitiefs. Proef. Ik ben aan het proefgeloven’. Gaandeweg is zijn proef omgeslagen in praktijk. Inmiddels is er in Katwijk een groepje jongeren met deze proef begonnen. De volgende ontmoeting staat gepland op woensdagavond 1 juni. Wie ook interesse heeft kan zich bij mij melden.

Of misschien kun je dit doorgeven aan je (klein)kinderen…. En aan anderen die wat van geloof en kerk zijn afgedreven… Wie interesse heeft kan contact opnemen met dominee Heutink of via deze link.