Formulieren en informatie

Procedure

U wilt als ondernemer een begrafenis aanvragen voor één van de volgende begraafplaatsen in Katwijk:
- Oude Begraafplaats
- Duinrust Kerkelijk deel
- Duinrust Gemeentelijk deel
- Kerklaan
- Blekerij

De procedure is als volgt:
1. U neemt contact op met de administratie van de begraafplaatsen op het Kerkelijk Bureau; 06-82728223 en reserveert een bloktijd voor de begrafenis.
2. Voor een begrafenis op de “Oude Begraafplaats” of “Duinrust Kerkelijk deel”, stuurt u het onderstaand aanvraagformulier in via begraafplaatsen@hervormdegemeentekatwijk.nl. De administratie completeert het aanvraagformulier dat u vervolgens laat ondertekenen door de (nieuwe) rechthebbende, de opdrachtgever van de begrafenis en uzelf. Dit formulier dient u daarna ingescand te mailen naar bovenstaand e-mailadres.
3. Een begrafenis op Duinrust Gemeentelijk deel, Kerklaan of Blekerij dient u aan te vragen bij de gemeente Katwijk. Wij ontvangen van de gemeente de opdracht voor de uitvoering daarvan. De contactgegevens van de gemeente Katwijk zijn:
Cluster Externe en Interne Dienstverlening Gemeente Katwijk
Ilse Gans/Carin Pluimgraaff
Koningin Julianalaan 3
2220 AN Katwijk ZH
Tel: 071 406 5000

4. Indien u voor een begrafenis of na de teraardebestelling gebruik wilt maken van één van onze kerkelijke gebouwen, dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de beheerder om daar afspraken over te maken. Bereikbaar op 06-51917211.
5. Voor specifieke afspraken/wensen rond de teraardebestelling kunt u contact opnemen met de beheerders van de begraafplaatsen. Zij zijn bereikbaar op 06-53642292.
Navigatie

Stichting Begraafplaatsen HGK