Opening winterwerk GB-wijken Publicatiedatum: 29 augustus 2020

Opening winterwerk GB wijken

Opening winterwerk

Op de eerste donderdag van september openen we het winterwerk met een avond in Het Anker. Zo zijn we dat althans gewend. Corona maakt alles anders. We leven in onzekerheid. De catechisaties, het jeugdwerk, de mannenvereniging, de vrouwenvereniging, lidmatenkringen, wijkavonden… hoe zal het gaan? We weten het niet en durven ons niet aan voorspellingen te wagen. Toch willen we (juist nu!) op de eerste avond van september bij elkaar komen voor een bezinnende bijeenkomst bij de opening van het winterwerk. Ter bemoediging. En ter verootmoediging. Vanwege de geldende richtlijnen en de praktische gevolgen daarvan zal de avond dit jaar in de Nieuwe Kerk gehouden worden. We beginnen om 20.00 uur. Uiterlijk 21.00 uur sluiten we af. U/jij bent van harte welkom! Aanmelding is niet nodig. De avond wordt ook uitgezonden via beeld en geluid. Graag tot ziens!

Datum:             donderdag 3 september

Tijd:                  20.00-21.00 uur

Plaats:              Nieuwe Kerk

Leiding:            ds. D. Jongeneel

Thema:            Opening winterwerk in coronatijden. Gedachten opgekomen bij de kerk van Angerlo.

Collecte:          voor het HGJV

Vooraf aanmelden niet nodig! U wordt wel geregistreerd bij binnenkomst en verzocht de aanwijzingen van de coördinatoren op te volgen

Ander