‘Rehoboth’ betekent: ‘Nu heeft de Here ons ruimte gegeven’ (Genesis 26:22, in de geschiedenis van de aartsvaders).

Welkom bij de wijkgemeente Rehoboth.

Toen de uitbreiding aan de noordkant van Katwijk aan Zee een feit werd op 21 april 1986, werd hieraan gedacht. Gesitueerd ten noorden van de Oude Rijn, in het westelijk deel van de wijk Rijnsoever, staat wijkgemeente Rehoboth in het confessionele midden van de kerk, waar traditie en vernieuwing en woorden als ‘vieren, leren en dienen’ bij elkaar horen.

Met eerbied voor het Woord van God, op Christus betrokken Schriftuitleg, nadruk op de heilsfeiten, liefde voor de gemeente en de kerk met haar belijdenis beleven we ons geloof op goede gronden.

Wijkgemeente Rehoboth is onderdeel van de Hervormde Gemeente te Katwijk aan Zee, bestaande uit tien wijkgemeenten en vijf kerkgebouwen. De kerk vormen we samen, als levende gemeenschap, zondags en doordeweeks. Je ontmoet elkaar, je gaat samen op, je bent  deelnemer in het geestelijk leven. En als het even kan: je bent actief. Ieder op zijn of haar manier.

U bent van harte welkom in onze diensten en bij onze activiteiten.

Kijk vooral rond op onze website. Daar is allerlei informatie te vinden over de activiteiten en diensten.
Je kan ons ook vinden op https://www.facebook.com/rehobothwijk
We ontmoeten u/je graag!

ds. D.M. Heikoop
Boerhaavelaan 20