Vrouwencontact Loïs

Hartelijk welkom!

Tijdens het winterseizoen worden er al jaren vanuit onze wijkgemeente fijne vrouwencontact ochtenden gehouden. 6 keer per seizoen komen we op woensdagochtend bij elkaar in "Het Anker". Vanaf 9.30 uur koffie, om 9.45 uur beginnen we. De morgen word om 11.30 uur afgesloten. Kleine kinderen zijn van harte welkom bij de oppasdienst in de benedenzaal. De contactochtenden staan in het teken van ontmoeting en opbouw. We nodigen sprekers uit die een bijbels of maatschappelijk onderwerp behandelen. Komt u/ kom jij ook? Neem gerust iemand mee!

Deze, en andere ochtenden, zijn na te luisteren via kerkomroep.nl > Het Anker, Katwijk

Contactpersoon:  M. Weststrate-Haasnoot: 0628290689

Hand-out ds. P. Nobel

Op verzoek heeft ds. P. Nobel een hand-out gemaakt n.a.v. zijn leerzame en kwetsbare lezing over genderdysforie, genderverwarring en gendereuforie.
Deze is als bestand gedeeld op de kerk-app van onze gemeente.
Mocht u deze (ook) willen ontvangen, stuur dan een mailtje naar lois.katwijk@gmail.com.
Dan zorgen we dat u de hand-out (2 A4-tjes) krijgt toegestuurd.
Deze ochtend is ook na te luisteren via kerkomroep.nl (woensdag 28 febr.)

Predikant
ds. D. Jongeneel