Online Volkskerstzang uit de Nieuwe Kerk in Katwijk aan Zee

De Zomeravondzang commissie organiseert een online kerstzang

Op D.V. donderdag 24 december is er de traditionele Kerstsamenkomst vanuit de Nieuwe Kerk in Katwijk aan Zee.

Dit maal te beluisteren via kerkomroep.nl  https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10563

Of via Youtube Nieuwe Kerk

De aanvang is om 19.45 uur.

Ds. Geene spreekt een meditatie uit en de heer Bergman verzorgt de liturgie. De zang is afkomstig van de kerstavond 2018. Medewerking Katwijks Christelijk mannenkoor Jubilate  o.l.v. Arthur Postma, organist Arjan Wolfswinkel, de sopraan Jacomina van der Plas Vooijs en 1500 aanwezigen.

Komt allen tezamen en stem op Kerstavond af op kerkradio van de Nieuwe Kerk.

Download  Liturgie

uitleg om te luisteren

Scroll op de pagina naar beneden. Vlak voor aanvang van de dienst komt de betreffende uitzend datum in beeld, met het teken live. Druk nu op luisteren. Vergeet niet de pagina te verversen als u het teken live nog niet ziet.

Navigatie

Evangelisatie commissie Katwijk a/z

Matteus 28:5-6

De engel richtte zich tot de vrouwen en zei: 'Wees niet bang, ik weet dat jullie Jezus, de gekruisigde, zoeken. Hij is niet hier, hij is immers opgestaan, zoals hij gezegd heeft.'