Sion4Women stopt, maar activiteiten voor vrouwen gaan door. Publicatiedatum: 11 juli 2022

Sion4Women stopt, maar activiteiten voor vrouwen gaan door

In 2015 begonnen we met een enthousiaste groep vrouwen – die elkaar wel en niet kenden en op een wonderlijke wijze bij elkaar gebracht waren – met de organisatie van avonden voor vrouwen, jong en ouder, en van binnen en buiten de kerk. Van Ron van der Spoel, Toos Heemskerk tot Paul Visser: we mochten de afgelopen jaren vele sprekers ontvangen, die vrouwen bemoedigden en inspireerden. We hebben ook paar keer een vrouwenontbijt georganiseerd, met een frisse wandeling in de duinen toe.

Toch stopt Sion4Women nu. Een groot deel van de dames vanuit de kerngroep heeft om verschillende redenen aangegeven niet door te willen gaan. Tegelijkertijd zien we dat er vele andere activiteiten voor vrouwen worden aangeboden (waaronder All Together en de koffieochtenden), en we hopen dan ook dat de vrouwen die naar onze activiteiten kwamen hier een plekje kunnen vinden.

Wij willen alle bezoeksters en sponsoren bedanken voor hun betrokkenheid en enthousiasme en wensen jullie Gods onmisbare zegen toe!

Hartelijke groeten, de meiden van Sion4Women