Kerkenraad en damescomité Publicatiedatum: 15 juni 2021

Kerkenraad en damescomité

Wij gaven u al bericht van de aangenomen benoemingen van nieuwe ambtsdragers voor de kerkenraad. Maar ook vanuit het damescomité is er nieuws om door te geven. Jannie Nijgh had medegedeeld dat zij terug wilde treden als voorzitster van het damescomité van de wijkgemeente Sion. Deze wens werd gerespecteerd en de zoektocht naar een vervangster had een dankbaar resultaat. Afgelopen woensdag kwam het damescomité na een lange periode zonder vergaderingen in ’t Kerkhaventje bij elkaar en mocht er afscheid genomen worden van voorzitster Jannie Nijgh. Dank was er voor haar inzet, gedrevenheid en betrokkenheid bij het vervullen van deze taak. Zij blijft overigens nog wel als bezoekdame actief. En de dames mochten vervolgens als nieuwe voorzitster in hun midden verwelkomen Atie Smit-Tahapary, de vrouw van onze bijstand in het pastoraat ds. J. Smit. Voor de gemeente welbekend. Wij wensen Atie een fijne en gezegende tijd toe bij het damescomité van de wijkgemeente Sion.