Pepweek 2022 "Enthousiasme gezocht" Publicatiedatum: 23 september 2022

• Vrijdag 14 oktober: Praise avond
  • Zaterdag 15 oktober: 4YOUth Café
  • Zondag 16 oktober: 4YOUth Kids dienst

Download de Pepweek flyer hier!

Walking Dinner

Vrijdag 7 oktober:
Start: 18.15 uur
Eind: 22.30 uur
Locatie: Start en eind Ichthuskerk
Leeftijd: vanaf 16 jaar!
Kosten: geen

Een avond culinair verwend worden en nieuwe mensen ontmoeten, wie wil dat nu niet? Met de walking dinner krijg je elke gang voorgeschoteld op een ander adres! Het startpunt is de Ichthuskerk, hier krijg je de gegevens van je eerste adres. De avond zal ook eindigen in de Ichtuskerk met een heerlijk dessert. Vind je het spannend om alleen te gaan, geef je dan met z'n tweeën op! Wil je graag gastheer of gastvrouw zijn en je huis openstellen? Dan kun je je natuurlijk ook opgeven. Je kunt je opgeven t/m maandag 3 oktober via: moniquezuijderduijn@gmail.com of klik hier

Volleybalfestijn

Zaterdag 8 oktober
Start: 19.30 uur
Eind: 23.00 uur
Locatie: Sporthal Rijnsoever
Leeftijd: vanaf 16 jaar!
Kosten: geen

Sportief een avondje volleyballen met z'n allen! Geef jezelf individueel op óf vorm een team met je vrienden, vriendinnen, familie of... Als je je per team opgeeft heb je minimaal 6 personen nodig. Je kunt je opgeven t/m maandag 3 oktober via fruwaard@casema.nl of klik hier

Zwemfestijn Aquamar

Zaterdag 8 oktober:
Start: 19.00 uur
Eind: 21.00 uur
Locatie: Zwembad Aquamar
Leeftijd: t/m 12 jaar – mits in bezit van zwemdiploma
Kosten: geen

Lekker een avondje zwemmen in het Aquamar! Meld je aan bij de balie dat je via de Pepweek komt en je kunt gratis naar binnen. Opgeven is niet nodig, een zwemdiploma wel! Veel zwemplezier!

Jeugddienst

Zondag 9 oktober:
Start: 18.00 uur
Locatie: Oude Kerk
Kosten: collecte in de dienst

Onder leiding van Ds. Heikoop vindt de officiële start van de pepweek plaats. Een dienst speciaal voor de jongeren met muzikale begeleiding. Voor deze dienst hoef je je niet vooraf op te geven!

Kindermiddag

Woensdag 12 oktober:
Start: 14.00 uur
Eind: 15.30 uur
Leeftijd: groep 1 t/m 5
Kosten: vrijwillige collecte

Vanmiddag staat er een hele leuke kindervoorstelling op het programma. Verhalenverteller en poppenspeler Matthijs Vlaardingerbroek komt een voorstelling geven met het thema: Alles andersom! Je hoeft je voor deze avond niet vooraf op te geven.

Praiseavond

Vrijdag 14 oktober:
Start: 20.00 uur
Eind: 21.30 uur
Locatie: Ichthus kerk
Kosten: vrijwillige collecte

Geniet jij van goede muziek en vind je het geweldig om God hiermee groot te maken en Hem hierin te ontmoeten? Zo ja, dan willen we jou van harte uitnodigen voor onze Praise avond. De bekende Bethelband zal ons muzikaal begeleiden! Je hoeft je voor deze avond niet vooraf op te geven.

4YOUth Cafe

Zaterdag 15 oktober:
Start: 20.00 uur
Eind: 23.00 uur
Leeftijd: 12-17 jaar
Kosten: geen

Vanavond is het tijd voor een 4YOUth café avond. Gezellig even poolen of bijkletsen met je vrienden of vriendinnen met een hapje en drankje. Op deze avond spelen we onder andere het spel 30Seconds. Nieuwsgierig? Kom gezellig langs of neem iemand mee! Je hoeft je voor deze avond niet apart op te geven!

4YOUth Kids dienst

Zondag: 4YOUth Kids
Start: 10.00 uur
Eind: 11.30 uur
Kosten: collecte in de dienst

Als afsluiting van de Pep Week hebben we een 4YOUth Kidsdienst onder leiding van Ds. Alblas. Deze dienst is speciaal voor onze jongste kinderen. Na de dienst is er de mogelijkheid voor een kopje koffie en thee en aan de kinderen is natuurlijk ook gedacht.