Beroepingswerk wijk Morgenster Publicatiedatum: 21 juni 2021

Dankbaar maakt de kerkenraad van wijkgemeente Morgenster bekend dat zij, na verkregen toestemming van de Algemene Kerkenraad, een beroep hebben uitgebracht op ds. J.W. Verboom, hervormd predikant te Groot-Ammers. Het beroep gaat in op zaterdag 19 juni 2021.

D.V. zondag 4 juli om 18.00 uur hoopt ds. Verboom voor te gaan. U kunt deze dienst bijwonen d.m.v. opgave via Eventbrite of via de livestream meekijken. Op D.V. dinsdag 6 juli zullen de dominee en zijn vrouw een bezoek brengen aan onze gemeente. Ds. Verboom zal uiterlijk op D.V. zaterdag 10 juli a.s. zijn beslissing kenbaar moeten maken.

Naast ds. en mevrouw Verboom bestaat het gezin verder uit twee kinderen. Twee meisjes (3,5 jaar en bijna 2 jaar).

De contactgegevens voor een blijk van meeleven met ds. Verboom en zijn gezin zijn:

Ds. J.W. Verboom

Wilhelminastraat 1

2964 CP  Groot-Ammers

predikant@hervormdegemeentegrootammers.nl

Wij verzoeken u vriendelijk uw meeleven en betrokkenheid met het predikantsgezin te tonen door middel van een kaartje of email e.d. Er zal voor de gemeente hoogstwaarschijnlijk een contactmoment zijn om de dominee en zijn vrouw te groeten en Gods zegen toe te wensen na de dienst van D.V. 4 juli a.s. Wij zullen u hierover nader informeren via de kerkbode en de website.

Wij vragen u ds. Verboom en zijn gezin in uw voorbede te gedenken.

Kerkenraad wijkgemeente Morgenster