1-7 april '22 Publicatiedatum: 28 maart 2022

Van zondag….
ds. Foppen heeft ons naar aanleiding van psalm 2 nader uitleg geven over Kus de Zoon. De moeite waard om na te luisteren.

Tot zondag…
3 april in de Oude Kerk om 18,00 uur hoopt ds. Blenk ons voor te gaan.
Gezegende diensten toe gewenst.

Giften..
Ook deze week geen meldingen. Toch van harte aanbevolen

Medeleven.
De heer Roos is weer thuis en gaat de goede kant op.
Mevrouw Van Kralingen-Keus is afgelopen week weer thuis gekomen uit het ziekenhuis waar zij wederom was opgenomen.  Met hun wensen wij alle zieken beterschap en sterkte toe om hun kruis te dragen.
We kregen ook door dat op 27 maart j.l. het echtpaar Van Duijn-Guijt van Mercurius 14 zestig jaar getrouwd was. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wij wensen u Gods Zegen toe in de avond van dit aardse leven en hopen en bidden dat jullie nog een poosje voor elkaar gespaard mogen blijven.
Van Hans en Erica Verdoes kregen we het verzoek om de volgende tekst in de kerkbode op te nemen:
Lieve gemeente, wij willen jullie hartelijk bedanken voor de vele blijken van medeleven! De voorbede, iedere zondag en het persoonlijk gebed van vele gemeenteleden maakte stil, verwonderd en dankbaar. Ook de stroom van bemoedigende kaarten, berichten en zelfs cadeautjes deed ons heel goed. Bedankt daarvoor. Op dit moment zijn de uitslagen positief en zijn we de Heere dankbaar voor Zijn trouwe zorg en deze onverdiende goedheid.Veel Zegen en sterkte op jullie verder pad toegewenst.

Paasochtend.
Op D.V. donderdag 7 april hopen we de Paasochtend voor de ouderen in het Maranathacentrum te houden. Als u in de wijk woont, wordt u hiervoor persoonlijk uitgenodigd door uw wijkouderling. Woont u niet in de wijk dan bent u ook van harte welkom! Geeft u zich dan op bij Yvonne Nijgh voor vrijdag 1 april ivm de broodmaaltijd. Telefoonnummer 06-31172400 of mail nijgh.w@casema.nl Let op, u wordt dus niet meer persoonlijk hiervoor gebeld.

Paaswijkavond.
De paaswijkavond zal D.V. plaatsvinden op dinsdag 5 april in het Maranathacentrum. De aanvang is 20,00 uur en de leiding is in handen van ds. A.W. van der Plas. De muziekgroep is onder leiding van Julian Jonker.  Het thema van de avond is: Het einde is een nieuw begin.
Iedereen van harte welkom.

Tot slot.

Namens de kerkenraad een hartelijke groet.
Johan Berkheij