Startzondag | kerkdienst en ontmoeting

Startzondag 2022

Zondag 18 september starten we als Andreaswijkgemeente het nieuwe kerkelijk seizoen. In de dienst komen we samen en luisteren we naar het woord van God aan de hand van het jaarthema: 'In de kring om Jezus'. De dienst begint om 10.00 uur. Na afloop van de dienst is iedereen van harte uitgenodigd elkaar te ontmoeten bij koffie, thee en een high tea in en rondom het Kerkhaventje. Nodig uw familie uit om ook te komen, dan hoeft u thuis geen koffie te zetten en heeft u met de hele gemeente een gezellige ochtend. Het programma duurt tot ongeveer 12.30 uur.

Programma zondag 18 september:

Startdienst - Oude Kerk, 10.00 uur
Voorganger: ds. J.S. Heutink
Muziek: organist Anton Sip en medewerking van combo
Thema: In de kring om Jezus - Zacheüs

Aansluitend ontmoeten we elkaar rondom het Kerkhaventje met koffie, thee en een high tea. Wil jij iets meenemen om van te genieten? Denk aan iets zoets zoals een heerlijk gebakken cake of taart, soesjes, tompouces of iets hartigs zoals wraps of quiche. Meld jouw (eigen gecreërde) baksel aan via deze link.

september zondag

Tijd 10:00