Bent u niet meer in staat om zelf de kerkdienst bij te wonen of kent u iemand die de diensten graag wil volgen? Met de kerkradio kunt u dan toch de dienst volgen en naar de preek luisteren. Wilt u kerkradio aanvragen, dan kunt u dit telefonisch doen bij het Kerkelijk Bureau, tijdens de openingsuren op 071- 4012380.

U kunt ook een mailtje sturen met uw verzoek naar kerkradiokatwijk@gmail.com Tegenwoordig is wel de voorwaarde dat er Wi-Fi in de woning aanwezig moet zijn. Is dit signaal aanwezig, dan zal als uw aanvraag verwerkt is, er een afspraak gemaakt worden en de kerkradio geplaatst worden.

De gebouwen van waar wordt uitgezonden zijn:

-           Nieuwe kerk               -           Oude kerk                     -           Ichthuskerk

-           Pniëlkerk                     -           Maranathacentrum    -           Het Anker

-           Kanaal 7: Iedere dag geestelijke muziek vanaf 08.00 tot 00.00 uur.

De volgende uitzendingen verzorgd:

D.V. elke werkdag wordt er een ’Dagelijks Woord’ uitgezonden: een Schriftlezing volgens een vast rooster, een korte meditatie en gebed (bij elkaar ca. 10 minuten). De uitzending via de kerkradio vindt plaats om 10.00 uur, 15.00 uur en om 19.00 uur op kanaal 7.

Op dinsdag- en vrijdagmorgen verzorgt om 10.00 uur één van de predikanten een ”zieken-halfuurtje” op kanaal 7.

Iedere avond is er om 21.30 uur een avondsluiting, welke herhaald wordt om 22.30 en 23.30 uur.

De rouwdiensten worden uit Aula Duinrust uitgezonden op het kanaal van de Pniëlkerk.

De rouwdiensten vanuit het “Het Anker” aan de Voorstraat en vanuit de aula op de begraafplaats Duinrust kunnen ook worden beluisterd, evenals de huwelijksdiensten. Ook zijn de zomeravondzang diensten vanuit de Oude Kerk aan de Boulevard te volgen. Ook is er de mogelijkheid om de diensten vanuit de Nieuwe Kerk, Oude Kerk, Maranathacentrum en Ichthuskerk via livestream te volgen (zie hiervoor de site van de Hervormde Gemeente Katwijk: https://www.hervormdkatwijk.nl

Voor het gebruik van een kerkradio moet u wel een vergoeding van € 30,00 per kwartaal betalen. Dit bedrag wordt vooraf op de eerste dag van elk kwartaal geïncasseerd ten laste van de Hervormd Gemeente.
Tevens wordt van deze rekening eenmalig de borg van € 50,00 afgeschreven. De borgsom van € 50,00 wordt teruggestort na teruggave in onbeschadigde staat van de ontvanger en de afstandsbediening.